10 maaliskuuta 2012

Kenkiä,kenkiä ja kenkiä!

Olen shoppaillut huolella tämän viikon aikana... Metsästin ihanaa Mangon Chanel tyylistä bleiseriä - ja se löytyi! Myös erehtyessäni käymään Halosessa sekä Zarassa tarttui mukaan Halosesta upeat nudehtavat avokkaat sekä Zarasta mustat kauniit mustat korkeakorkoiset unelmat. Mitäs mieltä olette näistä, kannattiko kuluttaa kuun palkasta jäänyt 'ylijäämä' näihi?! Olen ihan hurmoksessa, ei uusia kenkiä hetkeen aikaan :)

Laitan myöhempänä postauksena muista ostoskoriin päätyneistä tuotteista kuvia!


Tässä naistenpäivä ostokseni itselleni itseltäni, nämä oli ihan pakko saada ja kirppareilla tienatut rahat menivätkin melkein kokonaisuudessaan näihin unelmiin. Olen kauan etsinyt täydellisiä nahkasaapikkaita ja tässä ne nyt ovat!


Tässä taas ovat Halosesta löydetyt nudehtavat avokkaat Peter Kaiserilta. Olen himoinnut nudea koko alkavan kevään ja nyt nämä löytyi kuin taikaiskusta! Sopivat mainiosti Guessin yliolan laukkuni kanssa.


Sitten viimeisenä muttei vähäisimpä Zarasta bongatut mustat perus huikeakorkoiset korkokengät. Zarasta löydän usein ihania popoja ja kenkälaatikkoni pursuaakin niitä kohta liiakseen. Poikaystäväni Ruk-juhlissa unohdin hotellille eräät biancon upeudet jotka muistuttavat paljon näitä, niin oli pakko löydettyäni upeat korvaajat ostaa kaappiin. Juhlista on jo pari vuotta aikaa, mutta huolella olen vastaavia etsinyt ja nyt osui napakymppi! Näissä toki taitaa olla pari senttiä enemän korkoa, että ei varmaan tanssita samalla lailla monta tuntia kuin taannoisissa kemuissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti